STANDAARD RETOURBELEID
Ons doel is om ervoor te zorgen dat je 100% happy bent en de best mogelijke ervaring met ons hebt. Als je van gedachten verandert, kunnen alle artikelen- om welke reden dan ook- binnen 30 dagen worden geretourneerd, vanaf de dag nadat je jouw bestelling hebt ontvangen. Breng ons op de hoogte voor een vlekkeloos retourproces via e-mail op support@happysupps.nl. Stuur geen artikelen terug zonder eerst contact met ons op te nemen. Ons retouradres is Vijverstraat 8 B101, 2400 Mol, België.
RETOURBELEID VOOR BESCHADIGDE, VERKEERDE OF DISFUNCTIONELE PRODUCTEN
Als de producten in je bestelling beschadigd, verkeerd of disfunctioneel zijn, neem dan rechtstreeks per e-mail contact met ons op via support@happysupps.nl.
In het bovengenoemde geval heb je 30 dagen de tijd om deze producten te retourneren en een terugbetaling of vervanging te krijgen. Deze periode gaat in op de dag nadat je jouw bestelling hebt ontvangen.
HERSTOCKERINGSKOSTEN
Er worden geen herstockeringskosten in rekening gebracht voor geretourneerde bestellingen.
EEN BESTELLING RETOURNEREN
Neem per e-mail contact met ons op via support@happysupps.nl en vermeld de reden van je retourzending. Wij sturen je dan verdere instructies voor een vlotte afhandeling van je retour. Pak het artikel netjes in en stuur het op.
Verpakkingsinstructies:
1. Verpak de artikelen stevig in een doos.
2. Plak het verzendlabel haaks op de adreszijde van het pakket en bedek daarbij het vorige afleveradres en de streepjescode zonder een aangrenzende zijde te overlappen.
3. Gebruik het vermelde adres en breng het juiste bedrag aan frankering aan.
4. Verzend het pakket naar het dichtstbijzijnde postkantoor of verzendbedrijf van je keuze.
EEN BESTELLING ANNULEREN
Zolang je order nog niet verzonden is kan je jouw bestelling -om welke reden dan ook- nog annuleren. Als je bestelling al is verzonden, volg dan het bovenstaande retourbeleid dat overeenkomt met de reden van retourzending.
VERLOREN ZENDINGEN
Als er ten minste 2 dagen zijn verstreken sinds de verwachte leverdatum, neem dan contact op met onze klantenservice via support@happysupps.nl en wij nemen voor jou contact op met de koeriersdienst om na te gaan waar het artikel is gebleven. Als we je zending na 5 dagen niet kunnen traceren, wordt de zending als verloren beschouwd en heb je recht op een volledige terugbetaling of sturen we een vervangend artikel als je daarvoor kiest.
TERUGBETALINGSPROCEDURE
De terugbetaling wordt in gang gezet zodra je product is ontvangen in ons magazijn en is geïnspecteerd door ons team. Na goedkeuring duurt het 5-10 werkdagen om de terugbetaling te verwerken. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode.
CONTACT
DK-Ecom bv
Vijverstraat 8 B101, 2400 Mol, België
support@happysupps.nl
+32 456 71 20 27
Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 09u00 tot 18u00